۲۵۰ پروژه عمرانی در شیراز فعال است

شهردار شیراز گفت: در حال حاضر در بیش از ۲۵۰ نقطه شهر پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور در بازدید از معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با توجه به تسریع عملیات عمرانی پروژه‌های شهری، شهروندان امسال شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگ شهری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ترافیکی هستند

وی بیان کرد: با اعلام اینکه در بیش از ۲۵۰ نقطه شهر پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجرا است، اضافه کرد: با تخصیص و تامین اعتبار لازم، امسال سال رونق پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز است.

شهرداری شیراز پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری را اولویتی دانست که با جدیت دنبال می‌شود، افزود: از رفتار‌های اشتباه و ناسالم در هر سطحی از کارکنان چشم پوشی نخواهم کرد و از معاونین مجموعه مدیریت شهری خواسته‌ام که سدی محکم در برابر زیر سوال بردن عزت نفس شهرداری شوند، با این راهبرد در حال کاهش فساد و ارتقای سلامت و جایگاه مردمی شهرداری هستیم.

اسکندرپور از آماده سازی لیست معابر برای روکش و بهسازی آسفالت در ماه‌های پیش رو خبر داد و گفت: براساس نظر شهروندان سهم آسفالت معابر در بودجه‌ی امسال و سال آینده افزایش قابل توجهی یافته است. از معاون فنی و عمرانی می‌خواهم با برنامه‌ای مدون موضوع آسفالت معابر را به صورت ویژه دنبال کند.

شهردار شیراز با اشاره اینکه گردشگران پاکیزگی شیراز را مثال‌زدنی می‌دانند، گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز از اولویت‌های اصلی مجموعه شهرداری است و ارتقای این موارد در دستور کار قرار دارد.

آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این دیدار گفت: طبق برنامه‌ها و تاکید شهردار شیراز و شورای شهر در جهت رضایتمندی شهروندان گام بر می‌داریم.

وی همچنین گزارشی از انجام پروژه‌های پیاده روسازی، لوله گذاری آب‌های سطحی، آسفالت معابر، پارک سازی، بهبود منظر شهری، پیاده راه سازی، پروژه‌های عمرانی فرهنگی و ترافیکی و ارائه کرد.
انتهای پیام/م

اجرای پروژه های عمرانی سرعت بيشتری میگيرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار