۱۰۷ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده ساخته و یا نوسازی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : از ابتدای شروع عملیات ساخت واحدهای مسکونی در مناطق غرب کرمانشاه که در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ دچار خسارت شد، تاکنون ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ساخته و یا نوسازی شده است.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : استاندار کرمانشاه در جریان زلزله آبان ۹۶ تاکنون تمام توان خود را به کار گرفت تا توصیه و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت، تحقق یابد.

وی با بیان اینکه فشار وارده بر مجموعه مدیریتی استان در دوران بازسازی مناطق زلزله زده نفس گیر و طاقت فرسا بوده است، گفت : به ازای هر واحد مسکونی که در اثر زلزله تخریب شد، اکنون ۲ واحد مسکونی ساخته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از نظر آماری اعتبارات دولتی که در شرایط عادی باید طی ۱۰ سال برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی استان اختصاص می یافت، طی کمتر از ۲ سال در حوزه عمرانی استان هزینه شده است.

وی همچنین از مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان مدیری پیگیر و پرتلاش نام برد که که با جدیت به دنبال تحصیل منافع برای مددجویان بهزیستی است .

 

 

انتهای پیام/د

توصیه و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار