استاندار سمنان گفت: وجود استعلام‌های متعدد باعث دلسردی سرمایه گذاران می‌شود و نیاز است استعلام‌های اضافی حذف و در روند کار سرمایه گذاران تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه از این پس اساس تصمیم گیری‌ها بر اساس ۴ کارگروه اصلی استان است گفت: همه باید کمک کنند تا استعلام‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاران کاهش یابد زیرا وجود استعلام‌های متعدد باعث دلسردی سرمایه گذاران می‌شود و نیاز است استعلام‌های اضافی حذف و در روند کار سرمایه گذاران تسریع شود.

وی افزود: در صورت نیاز مسائل حل نشده به کمیسیون‌های مربوطه راه پیدا کند و حل شود.

آشناگر ادامه داد : وجود استعلام‌های متعدد باعث فساد اداری می‌شود و مانع اصلی توسعه صنعت و اقتصاد نیز دلسردی سرمایه گذاران است.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان میامی جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته است تصریح کرد: طرح توسعه این شهرستان تصویب شده و به استان ابلاغ شده و نیاز است همه دستگاه‌ها به طور ویژه برای توسعه میامی تلاش کنند.

همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه نیاز است با شناخت ظرفیت‌های هر شهرستان به دنبال سرمایه گذار مناسب برای آن منطقه باشیم گفت: با مشخص شدن سرمایه گذار باید همه برای تسریع در روند رسیدگی به کار‌ها تلاش کنند و از سپردن کار دستگاه‌ها به یکدیگر و طولانی شدن روند رسیدگی‌ها پرهیز شود.

انتهای پیام/ح

دلسردی سرمایه گذاران باوجود استعلام‌های متعدد

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار