سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تأمین هزینه هواپیمایی حجاج بر عهده سازمان حج و زیارت است/ تعزیرات در صورت وقوع تخلف در شرکت‌های هواپیمایی ورود خواهد کرد

رایگانی درباره تخلفات احتمالی درخصوص پروازهای حجاج به سرزمین وحی توضیحاتی داد.

تأمین هزینه هواپیمایی حجاج بر عهده سازمان حج و زیارت است/ تعزیرات در صورت وقوع تخلف در شرکت‌های هواپیمایی ورود خواهد کردسید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرواز حجاج با هماهنگی سازمان حج و زیارت انجام می‌شود و هزینه هواپیمایی حجاج بخشی از هزینه‌هایی است که مسئولان این سازمان از آن‌ها دریافت می‌کنند.

او گفت: اگر حجاج احساس می‌کنند هزینه‌ اخذ شده از آن‌ها برای پرواز حج بیش از هزینه‌هایی است که باید از افراد دریافت شود، سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات است تا به موضوع ورود کند.


بیشتر بخوانید: فروش آجیل غیرقابل استفاده انسانی، فروشگاه «رفاه» را دادگاهی می کند؟


رایگانی با اشاره به وجود برخی از شکایات درخصوص پروازهای اربعین در سال‌های گذشته تصریح کرد: تاکنون شکایتی درباره پروازهای حج به ما گزارش نشده است.

او افزود: هر سال هماهنگی‌های لازم درخصوص سفر حجاج ایرانی به سرزمین وحی توسط شرکت‌های هواپیمایی و سازمان حج و زیارت ایران انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور تأکید کرد: در صورت وقوع احتمالی هرگونه تخلفی در این حوزه سازمان تعزیرات برای بررسی بیشتر و برخورد با متخلفان به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار