جشنواره‌ای که بیماران اعصاب و روان رایگان درمان شدند

مدیرعامل انجمن نشاط یزد گفت: انجمن نشاط استان با بخش‌های مختلف به بیماران اعصاب و روان و کودکان کار رایگان خدمات رسانی کرد.

مهین ذوالفقاری مدیر عامل انجمن نشاط استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در حاشیه اختتامیه بازارچه خیریه نشاط گفت: انجمن نشاط دارای بخش‌های مختلفی است که اهداف این انجمن کمک به بیماران اعصاب و روان و اهداف آموزشی، حمایتی و درمانی است.

وی افزود: هدف از اهداف آموزشی بالا بردن سطح فکر و سطح آموزشی، افزایش کیفیت زندگی است و اهداف درمانی این بود که به بیمارانی که توانایی مالی ندارند و کودکانی که در خانواده‌های از هم گسیخته زندگی می‌کنند رایگان درمان   شوند.

 مدیرعامل انجمن نشاط استان یزد ادامه داد: در اهداف آموزشی کمپین‌های مختلفی وجود دارد که از جمله کمپین زنان شجاع، زنان مقاوم، کمپین کودکان نشاط و کمپین والدین طلاق بود.

وی بیان کرد: کودکان نشاط جزئی از کودکانی هستند که مورد آسیب قرار گرفتند خانواده از هم گسیخته دارند که تک والدی هستند و این کودکان دچار سوء تغذیه و مسائل روحی و روانی هستند.

جشنواره ای برای درمان بیماران و کودکان نیازمند

ذوالفقاری اضافه کرد: انجمن نشاط یزد با موسسه محک کودکان سرطانی، کودکان کار و دوقلو‌ها ارتباط دارد و از مسائل روانشناسی و روانپزشکی این کودکان حمایت می‌کند و انگیزه و هدف از برپایی بازارچه ایجاد کاربرای این کودکان و کارآفرینی برای تک والد این کودکان بود.

مدیرعامل انجمن نشاط استان یزد گفت: کافی شاپی نیز در این محل دایر است همه افرادی هستند که از کودکی تحت حمایت انجمن نشاط بوده  و امروز مشغول به کار در این کافی شاپ هستند.

وی ادمه داد: از خیرین و مردم یزد به دلیل استقبال خوبشان از بازارچه کمال تشکر را داریم و این بازارچه باعث کار آفرینی برای افراد تحت پوشش انجمن شد.

مدیرعامل انجمن نشاط یزد گفت:  در  بازارچه خیریه نشاط یزد  تولید کنندگان برتر تقدیر شدند.

لازم به ذکر است: بازارچه خیریه نشاط یزد از ۲۵ تا ۲۸ تیر با ۳۴ غرفه با محصولاتی، چون انواع چای و دمنوش، غذا ها‌ی سالم، دسر و شیرینی، وسایل تزئینی، زیورآلات دستی، ترمه و پوشاک، محصولات فرهنگی وصنایع دستی در محل بیمارستان بهمن یزد برای بازدبد عموم دایر است.

 انجمن نشاط یزد به صورت رایگان روز‌های دوشنبه و سه شنبه و پنج شنبه هر هفته با حضور روانشناسان و متخصصان اعصاب و روان از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ برگزار می‌شود و برای شرکت عموم آزاد است.

انجمن نشاط باهدف حمایت از بیماران اعصاب وروان از سال ۸۲ به ثبت رسیده است و یکی از فعالیت‌های این انجمن ایجاد بازارچه برای افراد تحت پوشش این انجمن است.

انجمن نشاط ۲۵۰ کودک را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.