مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس تهران درصدد جذب "بکیم بالاژ" آلبانیایی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که پس از جدایی ماریو بودیمیر، درصدد جذب مهاجم جدیدی هستند، گفته می‌شود، بکیم بالاژ آلبانیایی  که فصل گذشته با ۱۳ گل یکی از بهترین مهاجمان احمدگروژنی بود، مدنظر پرسپولیسی‌ها است.

مهاجم تیم ملی آلبانی در پرسپولیس

این بازیکن ۲۸ ساله متولد ۱۹۹۱ است و سابقه بازی در تیم‌های آلبانیایی، ترکیه ای، کرواتی، روسی و ... دارد. بالاژ از سال ۲۰۱۲ نیز عضو تیم ملی آلبانی بوده و افتخارات زیادی کسب کرده است.  

این بازیکن در پست مهاجم نوک فعالیت می‌کند. در رده ملی سابقه گلزنی به پرتغال، ولز، لهستان و ... دارد و تاکنون ۲۱ بازی ملی انجام داده است.  

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو است که برای پرسپولیسی‌ها گران محسوب می‌شود. او در تیم روسیه‌ای (احمد گروژنی) همبازی میلاد محمدی بود و ۳ سال در روسیه بازی کرد، اما ۶ خرداد ۱۳۹۸ از گروژنی جدا شد.

در روز‌های گذشته از گزینه‌های آفریقایی و اروپایی به عنوان بازیکنان جدید پرسپولیس یاد می‌شد و دقایقی قبل برخی رسانه‌ها اعلام کردند که نیکولاس رنیرو و فرانکو دی سانتو احتمال دارد سرخپوش شوند.  

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی همچون علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی و ... در اختیار دارند و در فصل نقل و انتقالات احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرده اند.

حضور نرمین هاسکیچ بوسنیایی هم در پرسپولیس منتفی شده و باید دید سرخپوشان درباره جذب مهاجم که برای کالدرون مهم است، چه تصمیمی اخذ خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند

پیگیری تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه در تهران

آخرین تمرین پرسپولیس در اردوی ترکیه برگزار شد/ بینی نعمتی شکست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار