استقبال گسترده شهروندان از آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در آزمون‌های استان در ۴ ماهه ابتدای سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود دانشمند، رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ۴۳ هزار و ۸۱۲ نفر در آزمون‌های الکترونیکی، هماهنگ، تفاهم نامه، صنعت ساختمان، اصناف و آزمون متقاضیان تمدید و تعویض در ۴ ماهه امسال حضور یافتند.

او بیان کرد: در راستای اجرای آزمون‌های کتبی به صورت الکترونیکی از سند راهبردی مهارت و فناوری و همچنین ابلاغ دستورالعمل در سال جاری تعداد ۱۹ هزار و ۷۴۳ نفر در ۲۷۰ حرفه در محل سالن‌های سنجش الکترونیک استان اصفهان شرکت نموده اند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: همچنین تعداد ۸ هزار و ۲۰۲ نفر در آزمون‌های کتبی هماهنگ، تعداد ۶۱۲ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه صنایع دستی و قالی بافی، تعداد ۲ هزار و ۱۱۸ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان و ۵۳۸ نفر در آزمون‌های اصناف در آزمون شرکت کردند.

دانشمند گفت: در این مدت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر جهت تمدید و تعویض گواهینامه‌های قدیمی مراجعه نموده و در مجموع ۴۳ هزار و ۸۱۳ نفر در ۴ ماهه سال ۹۸ در آزمون‌های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شرکت نموده اند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تاکید کرد: به منظور به روز رسانی و ارتقاء بانک سوال و پروژه محور نمودن آزمون‌ها تعداد ۴۰ هزار و ۵۰۰ سوال کتبی و ۱۱۸ پروژه عملی طراحی و وارد بانک سوال ملی کشوری گردیده است.

انتهای پیام/ی
 


حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در آزمون‌های فنی حرفه‌ای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.