افتتاح اولین جاده سلامت «فعال باش اصفهان» در منطقه رهنان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان» برای نخستین بار در منطقه ۱۱ شهرداری در راستای پایش سلامتی ساکنان این منطقه افتتاح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید اشرفی مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح جاده سلامت در پارک شهدای مدافع حرم در منطقه رهنان اصفهان اظهار داشت: این جاده با عنوان «فعال باش اصفهان» تست پیاده روی راکپورت را در مسافت ۱۶۰۹ متر راه رفتن ارزیابی می‌کند، تست مذکور تست میدانی، علمی و معتبر با هدف اندازه گیری آمادگی قلبی عروقی است و به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا پیاده روی سالم، سودمند و لذت بخش داشته باشند.

او افزود: جاده سلامت «فعال باش اصفهان» با جدول بندی سنی از ۲۰ سال تا بالای ۶۰ سال و توضیح نحوه اجرای تست پیاده روی را کپورت برای اولین بار در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس جدول سنی و درجه بندی از خیلی ضعیف تا عالی آمادگی قلبی عروقی شرکت کنندگان در تست پیاده روی سنجیده می‌شود، افزود: بررسی و پایش نتایج، می‌تواند به آگاهی از سلامت ساکنان منطقه ۱۱ شهرداری منجر شده و شهروندان از وضعیت سلامت خویش آگاه شوند.

او با اعلام افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی تصریح کرد: چهار ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه ۱۱ شهرداری موجود بود که با افتتاح مراکز ورزش صبحگاهی بیشتر در منطقه رهنان این تعداد به ۸ ایستگاه افزایش یافته است.

اشرفی با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سال گذشته به بهره برداری رسید، بیان داشت: با افتتاح جاده سلامت اتفاق مهمی برای شهروندان غرب اصفهان افتاد که در حال حاضر با افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری رویداد‌های تابستانه که به همت مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تحقق پیوسته می‌توان بیش از گذشته نشاط اجتماعی و تندرستی را در بین ساکنان این منطقه شاهد بود.

انتهای پیام/م

 

افتتاح جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان در منطقه رهنان

برچسب ها: شهرداری ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.