خطیب: چطور نفت مسجد سلیمان پول دارد، اما ما نداریم؟ / گرفتن پارس جنوبی از مردم جم بی‌انصافی است

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره حواشی اخیری که در این تیم به دلیل مسائل مالی به وجودآمده، واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره حواشی اخیری که پیرامون مسائل مالی در این تیم بوجود آمده است، بیان کرد: علی‌رغم اینکه استان بوشهر پتانسل‌های خوبی دارد تا به ۲ تیم استان کمک بشود و پتروشیمی نیز می‌تواند حامی مالی خوبی باشد و مشکلات مالی این ۲ تیم را حل کنند، اما واقعا تا به حال هر کمکی شده است از سوی منطقه ویژه پارس جنوبی بوده است، اما کمک‌های لازم صورت نگرفته است.

او ادامه داد: من می‌بینم که در استان خوزستان پول را از جا‌های دیگری مطالبه می‌کنند و می‌گیرند. مثلا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به اندازه ما مشکل ندارد، اما چه شده که تیم ما یا در شهرداری بوشهر پول نیست. چرا؟ وقتی امکانات در استان بوشهر وجود دارد، علت وجود مشکلات مالی را نمی‌دانیم.

خطیب افزود: من فکر می‌کنم که نمایندگان استان ما باید بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم دریافتی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی درباره دریافت مطالبات این تیم از وزرات نفت، گفت: وزارت نفت، نمی‌تواند در ورزش حرفه‌ای پولی را به جایی تزریق کند، اما بالاخره پتروشیمی که می‌تواند تیم را ساپورت کند، اما این کار را انجام نمی‌دهند.   برخی مواقع یک کمک‌هایی می‌کنند و بعد از آن دیگر پولی نمی‌دهند. فوتبال که در‌آمدزا نیست. وقتی درآمدی نداریم باید به باشگاه کمک شود. آن‌هم در استانی که این‌همه پتانسیل دارد. این موضوع جای بحث دارد و هر ۴ نماینده ما باید بیشتر همت کنند و پیگیر باشند.

خطیب درمورد معافیت مالیاتی شرکت‌ها در صورت انجام کمک‌های ورزشی خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم یک راهکار‌هایی درست کردند، اما منتظریم تا بدانیم در جلساتی که روز‌های آینده برگزار می‌شود، این موضوع به کجا خواهد رسید. موسوی که مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی است، استاندار، الماسی نماینده جم در مجلس و فرماندار و ... در تلاش هستند تا این موضوع محقق شود تا با تصویب این مصوبه پول را به تیم بیاورند ما هم امیدواریم که دیر نشود.

خطیب درباره صحبت‌های یکی از اعضای شورای شهر جم که گفته بود احتمال حذف و یا سقوط تیم فوتبال پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی وجود دارد، گفت: تیم پارس جنوبی دلخوشی مردم جم است و فوتبال در خون این مردم است و اگر بخواهند این حق را از مردم بگیرند، دور از انصاف است.


بیشتر بخوانید:‌ 

کمالوند: تیم فوتبال پارس جنوبی در آستانه انحلال قرار دارد

کمالوند به پارسی‌ها یک روز استراحت داد

مشکلی برای برگزاری بازی‌های پارس جنوبی در ورزشگاه تختی وجود ندارد


انتهای پیام/

اظهارات خطیب درباره مشکلات مالی در تیم فوتبال پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شروین یوسفی ازاهواز
۰۰:۰۴ ۳۰ تير ۱۳۹۸
اسم تیم های دیگه رونیار گفتم به توربطی نداره اول صلوات بفرست بعد اسم تیم نفت روبیار دیگه ازرو برو ودفاع کن حقتووبگیر حالا انگار مسجدسلیمان مسی و رونالدو روخریده هی ميگه
آخرین اخبار