آغاز ساخت موزه استکبار ستیزی طبس از ۱۳ آبان ماه

جهانبخش رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس گفت: ساخت موزه استکبار ستیزی طبس از ۱۳ آبان ماه امسال آغاز می شود.

آغاز ساخت موزه استکبار ستیزی طبس از ۱۳ آبان ماهجهانبخش رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: مقام معظم رهبری  در سال 88 دستور ساخت موزه  را در صحرای طبس داده اند ولی تا کنون در این زمینه اتفاقی نیافتاده است.

او با اشاره به اینکه  تراز موزه استکبار ستیزی طبس بین المللی است افزود:  تاکنون کارهایی که انجام شده است در حد استانی هم نبوده است.

جهانبخش با بیان اینکه ردیف بودجه ملی برای موزه استکبار ستیزی طبس تصویب شده است اظهار کرد: ساخت این موزه در 13 آبان ماه امسال با سخنرانی کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در صحرای طبس آغاز می شود.

رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس ادامه داد: قرار است مسابقه  ای در خصوص طراحی ساخت موزه  اجرا شود تا بهترین طرح های موزه انتخاب شود.

او اظهار کرد: از 13 آبان ماه ، پرتال و سایتی  در فضای مجازی  جهت اطلاع رسانی به مردم در زمینه برنامه های موزه و روایت های از صحرای طبس و توفان شن و شکست امریکا در این صحرا راه اندازی شود.

جهان بخش در زمینه خدمات به زائرین و مسافران گفت:  مسجد شکر که در محل قرار دارد به استان قدس تحویل داده شده است تا یک مجتمع رفاهی و خدماتی بین راهی  ساماندهی کنند.

انتهای پیام / ط ا 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.