گیتی‌پسند در قم به مصاف تیم سوم جدول می‌رود

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد‌سیما قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال روز یک‌شنبه ۳۰ تیر ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال که روز یک‌شنبه ۳۰ تیر ماه برگزار خواهد شد در قم مهمان تیم محمد‌سیما خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و علی‌رضا رمضانی به همراه محمدمهدی حقوقی، حمیدرضا طیب‌طاهری و محمد داودپور داوران این بازی هستند، ناظر این دیدار نیز سیدصدرالدین موسوی است.

شاگردان حمید بی‌غم در گیتی‌پسند هفته گذشته در اصفهان میزبان آذرخش بندرعباس بود و موفق شد در یک دیدار پر‌گل و با نتیجه ۱۰ بر ۲ به اولین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال دست پیدا کند.

سوهان محمد‌سیما، اما در کرمانشاه مهمان شاهین بود که در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست را متحمل شد، این تیم در ۳ بازی خود در لیگ برتر فوتسال ۲ پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات گیتی‌پسند با کسب ۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است و سوهان محمد‌سیما با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گرفته است؛ بازی دو تیم در قم حساس خواهد بود از آن‌جایی که گیتی‌پسند با پیروزی می‌تواند با یک امتیاز بیشتر بالاتر از نماینده قم قرار گیرد.


انتهای پیام/م

 

مصاف تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد‌سیما قم

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.