برگزاری دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ ویژه‌ی آموزگاران پایه

رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ ویژه‌ی آموزگاران پایه و آموزگاران تربیت‌بدنی در تیر ماه سال جاری خبر داد .

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شیرزاد احسانخواه رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : این دوره‌ی آموزشی در نواحی سه‌گانه‌ی شهر کرمانشاه برای کلیه‌ی آموزگاران پایه، مدیرآموزگاران و آموزگاران درس تربیت‌بدنی برگزار شده است.

وی گفت : این دوره‌ی آموزشی در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌ی سال تحصیلی آتی و با هدف توانمندسازی آموزگاران پایه و آموزگاران درس تربیت‌بدنی در زمینه‌های تغذیه‌ی سالم، سلامت دانش‌آموزان و دوپینگ در ورزش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

احسانخواه در ادامه افزود: در نواحی سه‌گانه‌ی شهر کرمانشاه بیش از ۳۰۰۰ نفر آموزگار در این دوره‌های ۱۲ ساعته که به صورت حضوری برگزار شده است شرکت کرده‌اند و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی افزود: این دوره‌ی آموزشی با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی همکاران و دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی در سطح استان در حال برگزاری است و تا پایان تیر ماه سال جاری حدود ۸۰۰۰ آموزگار در این دوره‌ها آموزش خواهند دید.

وی در پایان گفت: این دوره به صورت دوره‌ی ضمن خدمت ۱۲ ساعته برای آموزگاران به مدت ۲ روز برگزار شده است .

 

 

انتهای پیام/د

دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ آموزگاران تربیت‌بدنی برگزار شد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار