سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی ایلام برای اربعین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان ایلام برای اربعین تاکید کرد.

لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی ایلام برای اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;محمد کریمیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان ایلام برای اربعین تاکید کرد.

 کریمیان اظهار کرد: اربعین حسینی بزرگترین تجمع معنوی بشری است که عظمت و اقتدار مذهب تشیع را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: استان ایلام به عنوان میزبان زائران اربعین حسینی در سال‌های اخیر، توانسته شایستگی خود را در عرصه خدمتگزاری به زائران نشان دهد.

کریمیان بیان کرد: امسال نیز قطعاً با آمادگی بیشتر و تدارکات بهتر و ارائه برنامه‌های مناسب و قابل اجرا در کنار تجربیات سال‌های گذشته بهترین خدمات‌رسانی را ارائه خواهیم داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: جلسات کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی فرصتی است که در آن‌ها چالش ها، مشکلات و راهکار‌هایی برای رفع آنان در جهت تسهیل در ارائه خدمات به زائران ارائه می‌شود.

وی ضمن درخواست توجه ویژه وزارت بهداشت و مسئولان کشوری به حوزه سلامت استان ایلام یادآور شد: در ایام تردد زائران اربعین حسینی، جمعیت استان ایلام چندین برابر می‌شود لذا شایسته است که برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به این جمعیت عظیم وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی در سطح استان داشته باشد.

انتهای پیام/با

توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات بهداشتی درمانی در سطح استان  ایلام 

برچسب ها: علوم پزشکی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.