اجرای طرح تابستانه کتاب با شعار "کتاب همنشین، دلنشین" در خوزستان

عاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای طرح تابستانه خرید کتاب با شعار "کتاب همنشین، دلنشین" در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح تابستانه خرید کتاب با هدف تخفیف در قیمت، به منظور ترویج کتابخوانی با شعار "کتاب همنشین، دلنشین" تا ۳ مردادماه در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح تابستانه خرید کتاب سال ۹۸ با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب افزود: در این طرح ۲۰ کتاب فروشی که ۱۱ کتاب فروشی از اهواز و ۹ کتاب فروشی از دیگر شهرستان‌های استان خوزستان برای عضویت ثبت نام کرده اند.

جمشیدی بیان کرد: در طرح تابستانه خرید کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب خوانی در سراسر خوزستان برای خرید کتاب‌های ترجمه شده حدود ۱۵ درصد تخفیف و کتاب‌های تالیف شده حدود ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این طرح همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود اظهار داشت: شهروندان برای اطلاعات کامل خرید و تخفیف کتاب فروشی‌های عضو طرح خرید تابستانه کتاب ۹۸ به آدرس الکترونیکی trah.ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح تابستانه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.