طرح تشدید کنترل نامحسوس جاده‌ای استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تیم‌های کنترل نامحسوس به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور داشته و با تخلفات رانندگی با جدیت و بدون گذشت برخورد خواهند کرد.

طرح تشدید کنترل نامحسوس جاده‌ای استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: با توجه به افزایش سفر‌های تابستانی و در راستای افزایش ایمنی تردد محور‌های مواصلاتی، پلیس راه استان با بکارگیری تیم‌های کنترل نامحسوس رفتار ترافیکی رانندگان را در طول شبانه روز تحت کنترل قرار داده و با هرگونه تخلف با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین دلایل وقوع تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ بوده که برخورد با این تخلفات حادثه ساز به طور جدی در دستور کار تیم‌های کنترل نامحسوس قرار داشته و خودروی رانندگان متخلف که بخواهند امنیت ترافیکی سایرین را به خطر بیاندازند تا ۳ روز در توقیف پلیس خواهند ماند.

سرهنگ حیدری بیان  کرد: با توجه به اینکه تیم‌های کنترل نامحسوس در طول شبانه روز در جاده‌ها حضور دارند لذا رانندگان محترم بایستی با رعایت قوانین در معابر تردد نمایند تا به واسطه ارتکاب تخلفات حادثه ساز پلیس ناگزیر نگردد که از ادامه حرکت آنان جلوگیری به عمل آورد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: پلاک خودرو‌های تیم‌های کنترل نامحسوس شخصی بوده و در تمام محور‌های مواصلاتی استان حضور داشته و از افسران زبده و با تجربه دارای تجهیزات الکترونیکی در آن‌ها استفاده شده است.
وی در پایان گفت: مردم در مواجهه با خودرو‌های کنترل نامحسوس حتما به لباس فرم، بغل نویسی خودرو‌ها توجه داشته و موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای  پیام/ز

 



افزایش ایمنی تردد محور‌های مواصلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار