رزرو اینترنتی اماکن استیجاری برای مسافران

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سامانه رزرو الکترونیکی اماکن استیجاری برای رزرو امن اینترنتی مکان‌هایی به غیر از هتل و مسافرخانه برای گردشگران راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا مساح، رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: موضوع رزرو مکان‌های مختلف به غیر از هتل و یا مسافرخانه، امکان بالقوه‌ای است که در همه جای دنیا برای گردشگران وجود دارد و شهرداری اصفهان از نوروز امسال با برنامه ریزی برای ساماندهی این اماکن تلاش کرد و در نهایت با طراحی سامانه اینترنتی نظم و ترتیب ویژه‌ای برای آن در نظر گرفت.

او با اشاره به اینکه اجاره غیر رسمی اماکن اجاره‌ای مشکلات زیادی را برای مسافران بوجود می‌آورد و شهرداری تلاش کرد فعالیت اماکن اجاره‌ای غیر رسمی را بگیرد ادامه داد: نکته مهم و قابل توجه در سامانه رزرو الکترونیکی اماکن استیجاری این است که با اتصال کُد ملی افراد به ثبت احوال، تعهد و اعتماد دوطرفه میان موجر و مستاجر گرفته می‌شود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه قبل از راه اندازی سامانه رزور اماکن مختلف فقط به ایام نوروز اختصاص داشت به صورت غیر رسمی انجام می‌افزود: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری (فاوا) که تجربه چنین فعالیت‌هایی را داشت، وظیفه طراحی سامانه رزرو الکترونیکی اماکن استیجاری را که ایده اصلی آن در شهرداری به‌وجود آمد را به عهده گرفت.
 
مساح ادامه داد: مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی  Ereserving.com نسبت به رزرو مکان اقامت مورد علاقه خود اقدام نمایند

انتهای پیام/ی
 
 

 راه اندازی سامانه رزرو الکترونیکی اماکن استیجاری

برچسب ها: شهرداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار