رئیس بیمه مرکزی در نمایشگاه الکامپ:

افزایش ظرفیت‌های صنعت بیمه با بلوغ خدمات الکترونیکی

غلامرضا سلیمانی گفت: بلوغ خدمات الکترونیکی می‌تواند زمینه‌‎ساز بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های صنعت بیمه کشور باشد.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ گفت: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیاز‌های جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می‌شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه «خدمات رسانی در بستر الکترونیک» در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد.


بیشتر بخوانید: بهره گیری از سامانه سنهاب برای شناسایی بدهکاران بیمه‌ای 


وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد.

رییس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپ‌های بیمه‌ای به گفت‌وگو نشست و با ارائه رهنمود‌هایی برای رفع ابهام‌ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار