فعالیت مستمر اکیپ‌های راهداری در تمامی محور‌های ارومیه

اکیپ‌های راهداری در تمامی محور‌های شهرستان ارومیه و کلیه بخش‌ها بطور مداوم و مستمر در حال ارائه خدمات به کابران جاده‌ای هستند.

فعالیت مستمر اکیپ‌های راهداری در تمامی محور‌های ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: با تلاش راهداران در محور‌های اصلی اعم از ارومیه-سلماس، ارومیه-مهاباد، بزرگراه شهید کلانتری، ارومیه-بند، ارومیه-اشنویه شاهد پیشرفت بستر زیرساخت‌های حوزه راهداری هستیم.

صادق حبیب زاده افزود:بزرگراه شهید کلانتری با نصب چراغ چشمک زن، نصب ۶ عدد تابلو هشداردهنده، تعمیر و نصب گاردریل و نیز عملیات چاله پرکنی بنا به ضرورت جاده ایمن سازی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایمن سازی محور ارومیه-سلماس با نصب ۳ عدد چراغ چشمک زن، تعمیر و مرمت گاردریل‌ها و نیز احداث دوربرگردان در محل خانقاه سرخ اجرا شده است، ادامه داد: برچیدن سرعت گیر‌های غیرمجاز محور بند و محور اشنویه و نیز نصب تابلو‌های رانش زمین در محور بند از دیگر اقدامات راهداران محسوب می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به نصب تابلو در مبادی ورودی شهر یادآورشد: نصب این تابلو‌ها در محور شهید کلانتری جنب پلیس راه، محور مهاباد بالاتر ازپلیس راه، محوراشنویه بالاتر از روستای دیزج تکیه، و محور سلماس نرسیده به نوشین شهر در راستای ایمن سازی جاده‌ها صورت پذیرفته است.

حبیب زاده از اجرای بخش دیگری از عملیات در قالب ابنیه فنی نیز خبرداد و گفت: طی تیر ماه سال جاری عملیات اجرایی ۱۹ دستگاه پل و ابنیه شامل لایروبی پل کوران، ترمیم و بازسازی پل کوره لر، لایروبی ۶ دستگاه پل در مسیر بند-راژان، لایروبی ۱۰ دستگاه دهانه پل‌ها در سه راهی خوشاکو به سمت سیلوانا و نیز ایمن سازی پل دره خور خوره اجرا شده که در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی نقش چشمگیری ایفا می‌کند.

او نصب استوانه ترافیکی در محور ارومیه مهاباد و نیز چراغ چشمک زن در محدوده پل امامزاده را گوشه دیگری از عملیات اکیپ‌های راهداری برشمرد.

حبیب زاده ار خصوص عملیات اجرایی در محور‌های فرعی گفت: لکه گیری و مرمت آسفالت محور قوشچی به سمت قره باغ به طول ۲۰ کیلومتر اجرایی شده و هم چنین بازسازی راه اصلی ما بین سه راهی خوشاکو به سمت سیلوانا بر اثر رانش اجرا شده و با نصب تابلو‌های رانش زمین ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/م
 

فعالیت  اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.