دلخوش در صحن علنی:

دولت درباره نحوه تخصیص قیر به پروژه‌های عمرانی توضیح دهد

نماینده مردم صومعه سرا گفت: هیئت رئیسه باید درباره نحوه تخصیص قیر به پروژه‌های عمرانی از دولت توضیح بخواهد.

دولت درباره نحوه تخصیص قیر به پروژه‌های عمرانی توضیح دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی گفت: باید هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی به سرانجام برسد.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به حضور روز گذشته در بنیاد مسکن به موضوع تخصیص قیر برای برخی پروژه‌ها اختصاص داشت تصریح کرد: آن‌ها هر تن قیر را ۳ میلیون ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرند و شرایطی که قیر دارد حتی یک میلیون تن از ۴ میلیون تن که باید دولت طبق قانون برای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در نظر بگیرد تا پایان سال هم توزیع نخواهد شد.

وی افزود: در هیئت تصویب مصوبات یکبار موضوع ریالی توزیع ۴ میلیون تن قیر مطرح و این موضوع رد شد، ضمن اینکه قصد تملک دارایی ۲ هزار میلیارد تومان برای توزیع این ۴ میلیون تن قیر هم از سوی هیئت مذکور رد شده است.

نماینده مردم صومعه سرا خطاب به هیئت رئیسه گفت: لازم است که هر چه سریعتر از دولت برای عدم تخصیص ۴ میلیون تن قیر پروژه‌های عمرانی و راهسازی توضیح خواسته شود چراکه روستا‌ها و شهر‌ها مسیر‌های مواصلاتی دارند که باید نسبت به اصلاح و بهسازی آن‌ها اقدام شود.

پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت از نماینده دولت خواست که درباره تذکر نماینده مردم صومعه سرا از دولت بخواهد که قانون را اجرا کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار