نقص فنی در نیم میلیون خودروی ولوو

شرکت سوئدی ولوو به حدود نیم میلیون خودروی خود در سراسر جهان هشدار نقص فنی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقص فنی در موتور برخی از خودروهای صادر شده به سراسر دنیا باعث شد تا شرکت سوئدی ولوو در رابطه با این موضوع هشدار و فراخوان دهد.

وولو اعلام کرد که یکی از قطعات موتورهای دیزلی چهار سیلندر این خودروها دارای نقص فنی است و احتمال ذوب این قطعه و آتش گرفتن موتور آن وجود دارد.

به گفته استفان الفستروم سخنگوی ولوو، این نقص فنی در موتورهای حدود نیم میلیون از خودروهای دیزلی چهار سیلندر مدل‌های V40، V60، V70، S80، XC60 و XC90 که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تولید شده‌اند، مشاهده شده است. البته به گفته شرکت تاکنون هیچ شکایتی در مورد نقص یا بروز حادثه دریافت نشده است.

گفتنی است؛ علاوه بر فراخوان ولوو خبر دیگری طی روز‌های اخیر در مورد این شرکت منتشر شده است که برای کارنامه کاری آن چندان خوشایند نیست. این شرکت اعلام کرد با وجود افزایش در فروش، سود آن طی چهار ماهه دوم سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است.

لازم به ذکر است هوندا نیز به دلیل نقص کیسه‌های هوا در حدود ۹۵ هزار خودروی خود در چین فراخوان داد و بیش از ۱۰۰ خودرو آئودی در روسیه نیز برای فراخوان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فراخوان نیم میلیون خودرو معیوب ولوو

برچسب ها: خودرو ، ولوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۸
نيم ميليون ؟؟؟
آخرین اخبار