خوش خبر:بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند/ فرصت کوتاهی برای ریکاوری و تمرین داریم

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: یازده مردادماه برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان به این کشور می‌رویم و پس از آن و در تاریخ پانزدهم مرداد هم راهی روسیه می‌شویم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی مردان ایران درباره برنامه های پیش روی ملی پوشان والیبال برای رقابت های پیش رو عنوان داشت: اردوی تیم ملی والیبال پس از استراحت کوتاه کولاکوویچ به بازیکنان، از سه‌شنبه  آغاز می شود  و نفراتی که در تیم حضور داشتند در اردو حاضر خواهند شد، زمان زیادی نداریم مدت کوتاهی برای تمرین و ریکاوری وقت داریم و باید به سرعت برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم.

او درباره اعزام تیم ملی به بلغارستان عنوان داشت:  یازده مردادماه برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان به این کشور می رویم و پس از آن و در تاریخ پانزدهم مرداد هم راهی روسیه می شویم تا در مسابقات انتخابی المپیک حاضر شویم ما در این رقابت ها با تیم های ملی روسیه ، مکزیک و کوبا هم گروه هستیم که در پایان یک تیم جواز حضور در المپیک را خواهد گرفت.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در پایان ودر خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان بیان داشت: بازیکنان  شرایط خوبی دارند و تنها وضعیت مجرد مشخص نیست ، باید گزارش‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم وضعیت او بهبود پیدا کرده است یا نه.


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال اعلام شد

کریمی: در لیگ ملت‌های والیبال بدشانسی آوردیم

حریفان جوانان ایران در مرحله دوم مشخص شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات امیر خوش خبر درباره آخرین وضعیت تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار