بسته اخبار حوادث قزوین امروز سی ام تیرماه ۹۸؛

سقوط درخت بر سر دو کارگر/ انهدام باند سارقان احشام

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی در یکی از روستا‌های الموت شرقی در حال بریدن یک اصله درخت کهن سال بود که پس از بریدن درخت بر روی ۲ کارگر ۵۲ و ۳۸ ساله سقوط کرد و باعث مرگ آن‌ها شد.

سرهنگ فراهانی افزود: پیکر ۲ متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

*دستگیری سارقان احشام در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف احشام در این شهرستان عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی، محل اختفاء یکی از سارقان احشام را شناسایی کردند .

سرهنگ حسین علیان نژادی افزود :  فرد سارق در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: پس از انجام بازجوئی‌های تخصصی توسط عوامل پلیس آگاهی متهم به همدستی با ۱۰ نفر در سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در ادامه گفت:ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی وغیرمحسوس مخفیگاه ۲ نفر از همدستان متهم را در یکی از روستا‌های این شهرستان شناسایی و آنها را دستگیر کردند .

سرهنگ علیان نژادی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت به تعداد ۵۰۰ راس احشام با همدستی ۸ سارق دیگر اعتراف کردند افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و تلاش پلیس برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار