اجرای تور رایگان اردبیل‌گردی ویژه بانوان در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: همزمان با هفته گرامیداشت استان اردبیل تور رایگان اردبیل گردی ویژه بانوان در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: همزمان با هفته گرامیداشت استان اردبیل تور رایگان اردبیل گردی ویژه بانوان در اردبیل اجرا می‌شود.

وی در ادامه از رونمایی نشان "بانو" در پارک بانوان اردبیل خبر داد و افزود: در هفته گرامیداشت اردبیل فرهنگسرای بانوان اردبیل آماده برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متفاوتی است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در فرهنگسرای بانوان اردبیل برنامه‌های متنوعی برای کودکان نیز تدارک دیده‌ایم تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و شادی نیز در فرهنگسرای بانوان اردبیل بمناسبت گرامیداشت هفته اردبیل اجرا می‌شود.

لطف‌اللهیان با اشاره به دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته اردبیل بیان کرد: یکشنبه‌های سلامت، سه شنبه‌های مهدوی و پنجشنبه‌های شاد ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل می‌باشد که در هفته گرامیداشت اردبیل نیز اجرا می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار کرد: با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اردبیل سالن ورزشی چمن مصنوعی سرپوشیده شهرداری اردبیل نیز با مشارکت و همکاری بخش خصوصی احداث شده است.

انتهای پیام/ح

احداث سالن ورزشی چمن مصنوعی در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.