بهره مندی ۷۰۰ نفر در اردبیل از تسهیلات باز آفرینی شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طی سه ماهه اول امسال حدود ۷۰۰ نفر در استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی شهری بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعطای تسهیلات برای ساخت خانه در مناطق فرسوده استان اردبیل خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل بازآفرینی مناطق فرسوده با اعطای تسهیلات است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق فرسوده استان اردبیل قرار گرفته است افزود: در راستای بازآفرینی طی دو سال اخیر ۲ هزار و ۲۰۰ پروانه ساخت واحد مسکونی در مناطق فرسوده استان اردبیل صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از دریافت ۷۰۰ نفر در استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی مناطق فرسوده خبر داد و تصریح کرد: امسال در سه ماهه اول حدود ۷۰۰ نفر در استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی شهری بهره‌مند شده‌اند که این رقم در کل سال گذشته حدود ۱ هزار و ۳۰۰ نفر بود.

حیدری بیان کرد: تلاش ما بر این است که سازمان ملی زمین و مسکن مجوز و پروانه‌های ساخت را در سریع‌ترین زمان صادر کرده و عملیات ساخت و ساز‌ها نیز آغاز شود.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن اظهار کرد: در این طرح نقشه و مشخصات پروژه بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان بوده که همکاری با شهرداری انجام شده و پروانه ساخت صادر شده است.

انتهای پیام/ح

صدور پروانه ساخت واحد مسکونی در مناطق فرسوده اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار