فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

۴۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان احداث می‎شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ۴۰۰ منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساخت این منازل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عصر امروز در مراسم افتتاح منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان چگنی اظهار داشت: طی دو ماه این تعداد منزل مسکونی را با کمک بسیج سازندگی در چگنی، کوهدشت و دلفان احداث کردیم که امروز بهره‌برداری از منازل مددجویان در شهرستان چگنی انجام شد.

کشکولی افزود: بقیه منازل با کمک سپاه و بسیج سازندگی احداث می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا قبل از فصل زمستان مابقی منازل را نیز تحویل دهیم؛ ۴۰۰ منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی می‌شود و تاکنون چندین منزل کلنگ زنی شده است.

وی از کلنگ زنی پنج مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث پنج مدرسه در پلدختر، الشتر، معمولان و ازنا انجام و تا اول مهرماه این مدارس تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: این حرکت جهادی ادامه خواهد داشت و دست از جهاد برنمی‌داریم چرا که کار ما خدمت به خلق خدا است و تشکر می‌کنیم از کسانی که در این زمینه کمک کردند.

انتهای پیام/ر

احداث ۴۰۰ منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.