مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نماز جمعه منادی وحدت است و مومنانی که ارادت به اهل بیت و مقدسات مذهبی و انقلابی دارند می‌توانند در نماز جمعه خدمت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در دیدار مدیران رسانه استان قزوین با بیان اینکه نماز جمعه منادی وحدت است گفت: هر کس که دل به ساحت انقلاب اسلامی بسته است در دایره نماز جمعه قرار دارد و در تشکیلات نماز جمعه قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: تریبون نماز جمعه هیچ گاه جناحی نبوده و از این پس هم جناحی نخواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم جامعه به تمدن برسد باید از تقوای فردی عبور کرد و به تقوای اجتماعی رسید که فلسفه نماز جمعه رسیدن به تقوای اجتماعی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به چهلمین سالگرد برپائی نماز جمعه در جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: استان قزوین در طول این چهل سال روز‌های پرفراز و نشیبی را سپری کرده است و آیت الله موسوی شالی و آیت الله باریک بین در این زمینه نقش ویژه تری داشته اند و این دو بزرگوار به لحاظ معنوی حق زیادی بر گردن مردم دارند.

وی تصریح کرد: برای چهلمین سال برپائی نماز جمعه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که امیدواریم از سوی رسانه‌ها بازتاب مطلوبی داشته باشد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: رسانه‌ها در تبیین اهمیت نماز جمعه نقش بسزایی دارند و امیدواریم بتوانیم از نظرات و سخنان کارشناسی شده آن‌ها در زمینه نماز جمعه به نحو احسن استفاده کنیم.

در پایان این دیدار منشور قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

دیدار مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین  با مدیران رسانه

 

برچسب ها: نماز جمعه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.