مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور مجوز فعالیت برای ۲۹ واحد بومگردی در سال گذشته در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور مجوز فعالیت برای ۲۹ واحد بومگردی در سال گذشته در سطح استان اردبیل خبر داد.

وی گفت: این مجوز‌ها در راستای توجه به گردشگری روستایی و توسعه این بخش به عنوان یکی از پرطرفدارترین سبک‌های گردشگری در کشور انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: همچنین در سه ماهه اول سال جاری مجوز فعالیت برای ۵ واحد بومگردی نیز در سطح استان صادر شد.

فلاحی با اشاره به اینکه افزایش سطح کیفی و کمی این واحد‌ها جزء سیاست‌های اصلی اداره کل در سال جاری است، تاکید کرد: توسعه واحد‌های بومگردی می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف گردشگران و مسافران در سطح استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه آمار اقامت مسافران در واحد‌های بومگردی در سه ماهه نخست امسال نزدیک به پانزده برابر شده است، اضافه کرد: تنوع آب و هوایی و غنای فرهنگی استان اردبیل بستر مناسبی برای ایجاد واحد‌های بومگردی متعدد در سطح استان است که ما به صورت ویژه از سرمایه گذاری در این حوزه حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

افزایش اقامت مسافران در واحد‌های بومگردی اردبیل

برچسب ها: بوم گردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.