سومین خروجی پرسپولیس چه کسی است؟ / عالیشاه یا رادو!

کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس باید نام یک بازیکن دیگر را از لیست خود خارج کند تا با قوانین سازمان لیگ منافاتی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را به خدمت گرفتند، تلاش می‌کنند تا مهاجم خارجی جذب کنند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم شوند.

سومین خروجی پرسپولیس چه کسی است؟ / عالیشاه، ماهینی یا رادو!

طبق قانون هر تیم باید ۱۸ بازیکن بزرگسالان داشته باشد تا با قوانین سازمان لیگ منافاتی نداشته باشد و به همین دلیل کالدرون در اردوی ترکیه تصمیم گرفت تا سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست مازاد بگذارد تا جا برای ثبت قرارداد دیگر بازیکنان باز باشد. البته پرسپولیسی‌ها باید یک بازیکن دیگر هم از لیست خود خارج کنند و گفته می‌شود سرمربی آرژانتینی از بین امید عالیشاه، حسین ماهینی و بوژیدار رادوشوویچ یک بازیکن را در لیست مازاد قرار می‌دهد.

البته ماهینی اعلام کرد تا حدود یک ماه دیگر به شرایط بازی می رسد و حضورش در لیست مازاد را تکذیب کرد.

سومین خروجی پرسپولیس چه کسی است؟ / عالیشاه، ماهینی یا رادو!

درحال حاضر در لیست بزرگسالان پرسپولیس، بازیکنانی از جمله علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، جلال حسینی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، بوژیدار رادوشوویچ، علی علیپور، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری حضور دارند و برای جذب مهاجم خارجی، یک بازیکن دیگر باید خارج شود.

البته برخی رسانه‌ها از اینکه احتمال دارد مهدی شریفی نیز در لیست مازاد قرار بگیرد، خبر دادند، اما با توجه به اینکه پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است، کالدرون حاضر نیست این رسیک را بپذیرد و شریفی را در لیست مازاد قرار دهد. به هرحال طبق برنامه قرار است کالدرون امشب (دوشنبه) به تهران بیاید و قرار است زمانیکه حضور مهاجم خارجی رسمی شد، نام بازیکن مازاد را اعلام کند.  

سومین خروجی پرسپولیس چه کسی است؟ / عالیشاه، ماهینی یا رادو!

در پست هافبک چپ بازیکنانی از جمله مهدی ترابی، وحید امیری، امیر روستایی و ... حضور دارند که می‌توانند جای عالیشاه باشند و در پست دفاع راست نیز مهدی شیری بازی می‌کند که سیامک نعمتی نیز با صلاحدید کالدرون بازی کرد و رادو شوویچ نیز اگر جدا شود، علیرضا بیرانوند -امیرحسین بیات و درویشوند، دروازه بان‌های پرسپولیس هستند.


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۲:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
پرسپولیسیم
آخرین اخبار