در محفل انس با شهدا از خانواده شهیدان رشیدپور در اهواز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس خوزستان محفل انس با شهدا به یاد  شهید احمد رشیدپور از شهدای دفاع مقدس و شهید مصطفی رشیدپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد که در این برنامه خانواده شهیدان احمد و مصطفی رشیدپور تجلیل شدند.

محفل انس با شهدا در اهواز از سوی هیئت رزمندگان و پیشکسوتان گردان امیرالمومنین (ع) اجرا شد که جمعی از جوانان انقلابی و مومن استان خوزستان در آن حضور داشتند.

در این برنامه زیارت عاشورا به یاد زنده‌یاد محمد رشیدپور و فرزندان شهیدش شهید احمد رشیدپور از شهدای دفاع مقدس و شهید مصطفی رشیدپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان قرائت شد و از خانواده این شهدا تجلیل به عمل آمد.

شهید احمد رشیدپور بعد از اجرای مرحله نخست عملیات فتح‌المبین به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا نائل آمد و در روز ۲۰ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۱ در سن ۲۴ سالگی آسمانی شد.

شهید مصطفی رشید‌پور در بهمن سال ۱۳۹۴ در آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه مجروح شد و پس از تحمل چند ماه درد و رنج مجروحیت سرانجام در روز یکشنبه هفتم شهریورماه سال ۱۳۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.