میز خدمت ادارات در خدمت نمازگزاران نماز جمعه

فرماندار اهر ازاستقرار میز خدمت ادارات خدمات رسان در محل مصلای نماز جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، زاهد محمودی فرماندار اهر در جلسه شورای اداری با گرامیداشت چهلمین سال برگزاری نماز جمعه، برگزاری نماز جمعه را افتخاری برای نظام وانقلاب به عنوان یکی از تریبون‌های تاثیر گذارمهم نظام برشمرد.

وی برضرورت ارائه خدمات مطلوب از سوی ادارات ونهاد‌ها برای تسهیل در خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود :در این راستا و در جهت آشنایی وارتباط بیشترمردم با ادارات، روساء وکارشناسان تام الاختیار ادارات در قالب میز خدمت در محل مصلی در خدمت شهروندان ونماز گزاران خواهند بود ومردم بدون واسطه نظرات، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود را با مسئولین ذیربط در میان خواهند گذاشت.

وی در قسمتی از سخنان خود یکی از اولویت‌های مسئولین شهرستان را زمینه سازی و ارائه سازوکار‌های مرتبط در جهت تقویت اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه برشمرد و افزود :خوشبختانه شهرستان اهر در جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی وعشایری رتبه برتر را در استان به خود اختصاص داده و تلاش دست اندرکاران امر بر این است با همکاری مردم و مسئولان گام‌های اساسی در این خصوص بردارند.

این مقام مسئول با گلایه از برخی ادارات گفت :متاسفانه علیرغم قابلیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف برخی ادارات کارنامه قابل قبولی خود نداشته وبرحوزه کاری خود اشراف کامل ندارند و این امر موجب بدبینی مردم و از دست رفتن فرصت‌ها شده است.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود خطاب به مسئولین ادارات بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مدیران باید باتفکر جهادی بیش از بیش در فکر حل مشکلات مردم باشند، زیرا معیار رضایت از مدیران، رضایت مندی مردم است.

محمودی همچنین برتعامل بیشتر بارسانه‌ها و همکاری با این قشر خدوم را مورد تاکید قرار داد ونقش سازنده و موثر رسانه‌ها را در تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه مهم ارزیابی کرد.

فرماندار اهرگفت :با اهتمام جدی مسئولین ارشد شهرستا ن و همکاری شورای تامین در برخورد با متصرفان و آزاد سازی حریم رودخانه قدم‌های مثبت و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رئیس شورای اداری اهر با اظهار تاسف از اختلافات پیش آمده در شورای شهر، اینگونه حرکات را موجب خسارت برای شهرو تعلل از عمران آبادانی شهر عنوان کرد و افزود: هرگونه اختلاف باید از مجاری قانونی حل شود و نباید سایه اختلافات بر عملکرد عمرانی شهر تاثیر گذار باشد و در عین حال هرگونه سوال و یا موارد دیگر حق قانونی شورا ست که باید بصورت قانونمند مسیرش را طی کند.

فرماندار در پایان به تبلیغات زود رس انتخاباتی برخی کاندیدا‌های احتمالی نیز گریزی زد و گفت: تمامی حرکات اینگونه افراد از سوی دستگاه‌های مرتبط رصد می‌شود و اینگونه حرکات غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

امام جمعه اهر نیز در این جلسه نماز جمعه را نماد وحدت و همبستگی عنوان کرد و افزود: نماز جمعه جای مچ گیری و اختلاف افکنی نیست و همه باید برای تحقق وحدت تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی زاده گفت: انتقاد سازنده در راستای پیشرفت امور لازم وضروری است، اما نباید از این انتقادات با مقاصد خاص و برای تسویه حساب‌های شخصی و ایجاد تفرقه استفاده کنیم.

وی گفت :باید کاری کنیم که نماز جمعه موجب وحدت بین مردم وحاکمیت وزمینه ساز اقتدار و عزت نظام اسلامی شود.

رئیس شورای اقامه نماز اهر حضور مدیران در نماز جمعه را موجب دلگرمی مردم و کاهش فاصله‌ها در بین مردم و مسئولان و افزایش اعتماد مردمی ذکر کرد و افزود: نماز جمعه تریبون نظام و انقلاب است و هم اکنون در بیش از ۹۰۰ شهرنماز جمعه اقامه می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار