جو و دریا آرامند/ پیش بینی رگبار باران و مه صبحگاهی

هواشناسی استان بوشهر از شرایط جوی و دریایی به نسبت آرام در امروز و فردا خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که در اغلب ساعات از وقت امروز و فردا شرایط جوی و دریایی به نسبت آرام است و در ساعاتی از ظهر و بعداز ظهر، در سواحل و روی دریا سرعت وزش باد و در پی آن ارتفاع موج دریا اندکی افزایش می‌یابد.

زهرا راستگو افزود: امروز در ساعاتی از بعدازظهر تا شب با افزایش پوشش ابر احتمال وقوع رعدوبرق و رگبار پراکنده باران بیشتر در مناطق جنوبی استان، وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم وزش ملایم باد‌های جنوبی علاوه بر ادامه شرجی هوا، غبار محلی و وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان است.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا فردا جهت وزش باد متغیر بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در بعدازظهر تا اوایل شب به ویژه روی دریا و در سواحل ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

راستگو ارتفاع موج دریا را هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از ساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر عنوان کرد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا فردا بیشترین دما با ۴۵ درجه در اهرم، برازجان و خورموج و کمترین دما با ۲۹ درجه در اهرم، بوشهر و خارگ ثبت شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.