استاندار قزوین:

ضرورت توجه جدى به حوزه سلامت و تامین اجتماعی زنان

استاندار قزوین گفت: تامین اجتماعی و سلامت و بهداشت زنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا ضمن تحکیم بنیان خانواده به سلامت جامعه نیز کمک شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: تامین اجتماعی و سلامت و بهداشت زنان از همه چیز مهمتر است، چون زنان در معرض آسیب‌های جدی هستند و باید به سلامت آن‌ها توجه کنیم.

زاهدی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات بین زنان و مردان مشترک است و نیازمند توجه بیشتر بویژه در حوزه اشتغال هستیم که در این میان باید دانست اشتغال فقط استخدام در بخش دولت نیست و باید زمینه‌های دیگر را فعال کنیم.

وی گفت: آشنا نبودن زنان با حقوقشان از مشکلات است به طوری که در جوامع عشایری و روستایی حتی ارث به زنان نمی‌رسد و باید روی آگاهی حقوقی زنان کار شود.

استاندار افزود: در ازدواج جوانان باید ببینیم آیا مشکل شروع زندگی مشترک است یا خود زندگی و این که هر کس بتواند از آینده اطمینان داشته باشد می‌تواند به هر حال آن را با کمترین امکانات هم آن را آغاز کند لذا ما باید بتوانیم خود زندگی را تضمین کنیم.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز دوشنبه در سفر به استان قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین شرکت کرد.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  قزوین 

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار