گروه‌های جهادی در سطح کشور مایه خیر و برکت هستند

فرماندار کرمانشاه گفت : گروه‌های جهادی در سطح کشور مایه خیر و برکت و همچنین امیدواری مردم مناطق محروم به نظام هستند و وجود آن‌ها در مناطق دورافتاده یکی از اصول اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از حضور گروه‌های بسیجی و جهادی در مناطق محروم کرمانشاه قدردانی کرد و آن را مایه امیدواری مردم این مناطق به نظام دانست و گفت : به هر میزان امیداوری مردم به نظام تقویت شود از آن طرف دشمنان نظام ناامید خواهند شد.

وی انجام کار‌های جهادی و بسیج وار در این شرایط سخت را بسیار با اهمیت دانست و گفت : همین کار‌های جهادی در قالب جهاد سازندگی در اوایل انقلاب بود که مردم را امیدوار و روحیه می‌داد و انقلاب توانست ۴۰ سال با وجود تمام سختی‌ها مقاومت کند.

رنجبر در ادامه تقویت حرکت گروه‌های جهادی به سمت مناطق محروم و کمک به نیازمندان را تجدیدپیمان با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه داده، ولی متاسفانه بعد تبلیغاتی آن ضعیف بود و دشمنان با تبلغات سوء آن را کمرنگ نشان داده اند.

وی گفت: در بخشداری سرفیروزآباد در قبل از انقلاب حتی یک وجب آسفالت وجود نداشت؛ اما اکنون علاوه بر آسفالت، کار گاز رسانی، برق رسانی و ساخت خانه بهداشت برای مردم منطقه محروم انجام شده است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه بر اطلاع رسانی خدمات نظام در بخش‌های مختلف تاکید کرد که مردم بدانند چه خدمات عظیمی در بعد مسکن مناطق محروم، کشاورزی، برق، آب، راه و ... صورت گرفته است.

رنجبر همچنین از ادارات شهرستان خواست برای اقامت گروه‌های جهادی سلامت که برای ارائه خدمات بهداشتی به مناطق محروم شهرستان از ۲۴ مرداد تا ۳۱ مرداد اعزام می‌شوند، همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

گروه‌های جهادی یکی از اصول اساسی شکل گیری انقلاب

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار