رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح کرد؛

خرید ۷۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان

سید حسن میرعماد گفت: تا کنون ۷۳ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است و امیدواریم بتوانیم مقدار خرید را به رقم سال قبل در استان برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد در دیدار مدیران جهاد کشاورزی با معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: ۷۳ هزار تن گندم تاکنون از کشاورزان استان سمنان خریداری شده و امیدواریم بتوانیم مقدار خرید را به رقم سال قبل خرید گندم در استان برسانیم.

وی افزود: از جمله‌های برنامه‌های ما در جهاد کشاورزی توسعه صادرات محصولات کشاورزی و توسعه آبزی پروری و ایجاد سامانه آنلاین رصد محصولات کشاورزی است.

تولید بیش از ۱۲ هزار تن پسته خشک در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به تولیدات محصولات کشاورزی در استان اظهار داشت: سالانه در استان سمنان بیش از ۱۲ هزار تن پسته خشک و ۹۰ هزار تن انگور تولید می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم در این دیدار با اشاره به مهم بودن موضوع اقتصاد در شرایط کنونی کشور گفت: بحث اصلی امروز کشور اقتصاد است که یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد، کشاورزی است.

خجسته پور با تاکید بر مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: استفاده بهینه از آب و رعایت الگوی کشت بسیار مهم است و لازم است تا از منابع آبی موجود استان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های سازمان یافته کشاورزان مانند تشکل‌های سازمان یافته می‌تواند تاثیر مهمی در بیان مشکلات کشاورزان و ارائه خدمت مطلوب به این افراد داشته باشد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار