برگزاری نخستین جشنواره مهارت آموختگان طرح ایران مهارت در آغاز هفته ملی مهارت

نخستین جشنواره مهارت آموختگان طرح ایران مهارت در آغاز هفته ملی مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان در این مراسم ضمن اشاره به نامگذاری روز ۶ مرداد به روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، به اهمیت اجرای این طرح با بهره گیری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های نوجوانان پرداخت.

وی در ادامه افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی است و مهارت آموزی نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه کارآفرینی و اشتغال دارد.

حسینی در پایان مراسم ضمن تشکر از موسسین آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مجری طرح ایران مهارت گفت: امید است در سال رونق تولید با وجود منابع و ظرفیت‌های موجود در بخش دولتی و خصوصی در استان گیلان شاهد توسعه آموزش‌های مهارتی باشیم.

گفتنی است در این طرح ۵۰۳ نفر مهارت آموخته موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شده که از این تعداد ۲۳۰ نفر توسط انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای رشت و حومه در رشته‌های فناوری اطلاعات، حسابداری، الکترونیک، برق، مخابرات و عمران آموزش دیده اند.

انتهای پیام/آ

جشنواره‌ای با هدف تقدیر از مهارت آموختگان طرح ایران مهارت در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.