قانونگذار آمریکایی خواستار شفاف‌سازی سیا درباره دستگیری جاسوسانش شد

نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار شفاف‌سازی سیا درباره بازداشت تعدادی از جاسوس‌های این سازمان در ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رو کانا، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به خبر بازداشت تعدادی از جاسوس‌های سازمان سیا در ایران در پیامی توئیتری خواستار شفاف‌سازی سیا در این باره شد و افزود: در صورتی که صحت داشته باشد، به شفافیت بیشتر و پاسخ‌های بیشتری نیاز داریم درباره اینکه سیا در ایران چکار می‌کند. هدف سیا چیست؟

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام خواهند شد.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، جاسوسان شناسایی شده از شاغلان مراکز حساس و حیاتی و بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، زیرساختی، نظامی و سایبری بودند که به صورت پیمانکار یا مشاور در این بخش‌ها فعالیت داشتند و جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده از مراکز مهم و انجام عملیات‌های فنی – اطلاعاتی از مأموریت‌های محول شده به آنها بوده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آمریکا ، سازمان سیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار