افزایش ۳۰ درصدی چاپ کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی: در حوزه ادبیات حفظ آثار استان،۲۶ عنوان کتاب در دست طراحی است.

افزایش ۳۰ عنوان چاپ کتاب در بنیاد حفظ آثار خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ احیا محمد امیری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت:در سال ۹۷، ۳۰ عنوان کتاب و در سال ۹۸، ۲۶ عنوان کتاب طراحی شده که این آمار در سال ۹۸، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

امیری افزود: در حوزه امور عمرانی، یادمان شهدای گمنام ساخته شده نداریم جز ۵ شهید گمنامی که ماه قبل وارد استان شدند و ساخت یادمان این شهدای گمنام در دست اجراست و تا پایان نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در حوزه موزه دفاع مقدس حدود۳۶ درصد پیشرفت داشتیم، این موزه دارای ۵ بلوک و ۵هزار ۳۰۰ متر زیربناست که از این تعداد یک بلوک در دست اجراست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اینکه پیشسوتان وارد عرصه روایت گری شده اند افزود: از این پیشکسوتان در خاطره گویی و سخنرانی در راهیان نور استفاده می‌شود.

امیری با اشاره به تقسیم راویان به دو دسته ناقل و شاهد افزود: تربیت راوی همه ساله در کارگاه روایت گری برگزار می‌شود و سعی بر این است که راویان جوان وارد عرصه راویان ناقل شوند.

انتهای پیام/ ر

افزایش ۳۰ عنوان چاپ کتاب در بنیاد حفظ آثار خراسان شمالی

برچسب ها: کتاب ، حفظ آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.