چاپ کتاب تاریخ عکاسی همدان

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان گفت: کتاب تاریخ عکاسی همدان که بخشی از دانشنامه همدان است به چاپ رسید.

چاپ کتاب تاریخ عکاسی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خلیل‌الله بیک محمدی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان اضافه کرد: این کتاب توسط سمیرا سبزی نگارش شده و مربوط به تاریخچه و پیدایش عکاسی در همدان است.

وی بیان کرد: این کتاب به معرفی هنرمندان، عکاسی‌های شاخص و عکاسخانه‌ها، آغازگر‌های عکاسی در همدان و کسانی که در تاریخ عکاسی همدان نقش داشتند پرداخته است.

بیک محمدی با بیان اینکه این کتاب به تاریخچه عکاسی در همدان پرداخته است افزود: در این کتاب هنرمندان و عکس‌های شاخصی از همدان به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه فصل اول به صورت مقدمه و با قلم محمدرضا طهماسب پور از محققان برجسته کشوری نگارش شده است عنوان کرد: فصل‌های بعد به عکاسخانه‌های همدان و هنرمندانی که از همدان عکس گرفته و این شهر را معرفی کرده‌اند پرداخته است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان با بیان اینکه این کتاب در قطع وزیری است یادآور شد: کتاب «تاریخ عکاسی همدان» در ۳۸۸ صفحه و ۱۱ فصل تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰ عکس قدیمی از ایران و همدان به تصویر کشیده شده است بیان کرد: در حال حاضر یک هزار نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ ش

کتاب تاریخ عکاسی همدان چاپ شد

برچسب ها: عکس ، حوزه هنری همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.