اعزام دانش آموزان ایلامی به مناطق سیل‌زده پل‌دختر

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان ایلام از برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزی با عنوان طلایه داران خدمت در مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

اعزام دانش آموزان ایلامی به مناطق سیل‌زده پل‌دختر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح‌الله پارسی بابیان اینکه دانش آموزان جهادی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند، گفت: تعداد ۲۰ دانش‌آموز ایلامی در مناطق سیل‌زده پل‌دختر در راستای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق حضور خواهند داشت.

 

وی، بابیان اینکه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مدت ۵ روز در مناطق سیل‌زده شهرستان پل‌دختر حضور خواهند داشت افزود: در این راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی با حضور این دانش آموزان در این مناطق برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در این اردوی فرهنگی و امدادرسانی، دانش آموزان که با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم» در امر بازسازی محل تحصیل دانش آموزان شهرستان پل‌دختر مشارکت خواهند داشت.

 

پارسی، بابیان اینکه تعمیر، ساخت و بازسازی مدارس شهرستان پل‌دختر ازجمله برنامه‌های عملیاتی این دانش آموزان در این اردوی جهادی است، گفت: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در امر بازسازی اماکن محل تحصیل دانش آموزان پل‌دختر، به‌طورقطع این اردو تأثیرات مثبت فرهنگی و اجتماعی نیز به همراه خواهد داشت.

 

گفتنی است، دانش آموزان عضو اتحادیه دانش‌آموزی استان ایلام دیروز ۳۱ تیرماه به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام‌شده‌اند.

انتهای پیام/اس

کمک دانش آموزان ایلامی به مناطق سیل زده پل دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.