وجود ۲۲۳ هزار انشعاب آب در سطح شهر کرمانشاه

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : ۲۲۳ هزار انشعاب آب در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که ۱۹ هزار انشعاب از این تعداد غیرمجاز است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مورد تخلفات و برداشت‌های غیرمجاز برخی مشترکان از شبکه انتقال و توزیع آب، گفت : متأسفانه برخی مشترکان تخلفاتی همچون مصارف غیرمجاز، پمپاژ مستقیم آب از شبکه، انشعاب غیرمجاز (فاقد کنتور) و بای‌پس (انشعاب پشت کنتوری) را انجام می‌دهند و با این کار موجب ایجاد اختلال در شبکه می‌شوند.

وی گفت : میزان این تخلفات در شهر کرمانشاه بالاست و مشکلات زیادی برای شرکت آبفا ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در انشعابات غیرمجاز و پشت کنتوری به دلیل اینکه مصرف کننده هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند دغدغه مدیریت مصرف ندارد و به هر میزانی که بخواهد آب مصرف می‌کند و سبب فشار مضاعف به شبکه می‌شوند.

داوودی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۲۳ هزار انشعاب آب در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که ۱۹ هزار انشعاب از این تعداد غیرمجاز است.

وی با اشاره به شناسایی ۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز طی سال‌جاری، گفت: توانستیم یک‌هزار و ۴۰۰ مورد از آن‌ها را تبدیل به انشعاب مجاز کنیم.

داوودی در پایان با هشدار به متخلفان از برخورد جدی با آنان سخن گفت و از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را به وسیله شماره تلفن ۱۲۲ به اطلاع شرکت آبفا برسانند .

 

 

انتهای پیام/د

وجود ۱۹ هزار انشعاب غیرمجاز

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار