گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در مسیر نانوایی تا خانه

متهم سابقه‌دار برای وصول طلب ۲۰۰ میلیون تومانی‌اش پسری نوجوان را ربود، اما وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با رها کردن گروگانش پا به فرار گذاشت.

گروگانگیری به خاطر اختلاف مالیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این آدم‌ربایی چند روز قبل در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رخ داد.

بررسی‌های میدانی مأموران نشان داد این نوجوان پس از خرید نان در حال برگشت به خانه‌اش بوده که توسط سرنشینان یک خودرو پژوی ۴۰۵ ربوده شده است. با توجه به اینکه جان گروگان نوجوان در خطر بود بلافاصله تیم کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند و در کمتر از ۶ ساعت آدم‌ربایان شناسایی شدند.

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: «در تحقیقات از خانواده پسر نوجوان مشخص شد با یکی از متهمان اختلاف مالی داشته و برای آزادی او ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد از خانواده‌اش خواسته‌اند. به این ترتیب کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی در کمتر از ۶ ساعت مخفیگاه آدم‌ربایان را در حاشیه شهر زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی ۲ نفر از گروگانگیران را دستگیر کردند. اما عامل اصلی این آدم‌ربایی که از متهمان سابقه‌دار بود، با رها کردن گروگان توانست فرار کند. تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.»

منبع: ایران

انتهای پیام/

گروگانگیری ۲۰۰ میلیون تومانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.