جشنواره آوای ایرانی در دلیجان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان دلیجان از برگزاری جشنواره آوای ایرانی در دلیجان خبرداد.

سلیمانی فرماندارشهرستان دلیجان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، با اشاره به پتانسیل‌های این شهرستان از برگزاری جشنواره آوای ایرانی در این شهرستان خبرداد.

سلیمانی افزود: بزرگترین سرمایه کشور بویژه شهرستان دلیجان نیروی انسانی آن است ومردم شهرستان دلیجان در هرزمینه‌ای چه در صنعت و چه در هنر که شاهد برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در اندک زمانی قبل و در آتی برگزاری جشنواره آوای ایرانی وبحث گردشگری و توسعه آن و برگزاری جشنواره‌های گردشگری گلاب گیری واردشده جز بهترین‌ها بوده اند.

وی اضافه کرد: این موضوع در تمامی زمینه‌ها و کشاورزی نیز وجود داشته وقابل توجه است و بالاترین رتبه در زمینه تولید گل محمدی و زعفران در سطح استان و محصولات گل خانه‌ای نیز بر این موضوع تا کید دارد.

فرماندارشهرستان دلیجان بیان کرد: تردد بالای ۱۵ هزار خودرو در طول روز، بازار قابل توجهی را در کلیه زمینه‌ها بویژه کشاورزی دامداری و عرقیات فراهم می‌کند.

امیدواریم مشکل کمبود آب شهرستان دلیجان رفع شود

وی ادامه داد:کلیه این موارد با مشکلی بنام کمبود آب مواجه است که با وجود سد ۱۵ خرداد و حجم عظیم آب موجود که نحوه مدیریت آن ایراد دارد، مردم شهرستان به تولید و فعالیت در بخش کشاورزی و دامداری ادامه دادند وامید واریم در آینده‌ای نچندان دور این مشکل نیز رفع شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.