پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از پرداخت ۵۹۴ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندران خبر داد.

جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم امسال براساس چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید هفده هزار ریال تعیین شده است، گفت: بیش از ۳۸ هزار و ۴۰۹ تن گندم از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تاکنون به ارزش ۷۵۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله استان شد.

با پیگیری‌های بعمل آمده و پرداخت بخشی دیگر از مطالبات کلزا و گندمکاران ۹۹ درصد از کشاورزان کلزاکار مازندرانی وجه محصول تحویلی خود به شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ را دریافت کردند.

وی افزود: بیش از ۷۵۴ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندرانی نیز پرداخت شد تا کشاورزانی که گندم مازاد بر نیاز خود را تا هجدهم و کلزای خود را تا هفدهم تیرماه تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله دادند وجه خود را دریافت کردند.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به روند پرداختی بهای کلزای دریافتی، به زودی مطالبات کلزاکاران استان تسویه گردد.

جعفری در پایان افزود: در سال زراعی جاری خرید تنها از کشاورزانی صورت می‌گیرد که نام آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند

جعفری افزود: ۲۳ مرکز شامل ۱۴ کارخانه آرد و سیلو و ۹ مرکز تعاون روستایی جهت خرید محصول گندم در مازندران پیش بینی و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز شد.
انتهای پیام/س
 

بخشی از مطالبات گندمکاران پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار