فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر مطرح کرد:

نظارت والدین در فضای مجازی بر فرزندان

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: با توجه به آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی، نظارت والدین بر فرزندان به خصوص کودکان و نوجوانان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ علیرضا خدائی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: امروزه نمی‌توان فرزندان را از استفاده اینترنت و فضای مجازی منع کرد، اما والدین می توانند اجازه استفاده را به امتیاز و جایزه تبدیل کنند و با محدوده زمانی یک تا حداکثر دو ساعت به فرزند خود اجازه استفاده از اینترنت بدهند.

وی افزود: در مورد کودکان و نوجوانان والدین توجه داشته باشند که انتخاب نوع بازی‌ها نیز بسیار مهم است و باید از بازی‌های آموزشی و متناسب با سن فرزندان بهره گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: والدین دقت داشته باشند که استفاده بی حد و مرز از فضای مجازی منجر به وابستگی شدید شده که خود نوعی اعتیاد محسوب می‌شود و به طبع مشکلات و بسیار جدی تحصیلی و خانوادگی به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی  و تهدیدات فضای مجازی، نظارت والدین بر فرزندان به خصوص کودکان و نوجوانان در فضای مجازی امری ضروری و قابل توجه است.

انتهای پیام/ی

نظارت والدین بر فرزندان  در فضای مجازی امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار