احتمال شکست گوشی تاشوی سامسونگ مقابل هوآوی Mate X

پیش‌بینی می‌شود شرکت هوآوی با معرفی Mate X بتواند سامسونگ و گوشی Galaxy Fold را شکست دهد.

احتمال شکست گوشی تاشوی سامسونگ مقابل هوآوی Mate Xبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در تلاش است تا بتواند نسخه نهایی Galaxy Fold، گوشی هوشمند تاشوی خود را پس از بررسی‌های انجام شده که بسیاری از تأثیرگذاران فضای مجازی آن را گوشی بد و پرنقصی دانستند، معرفی کند. یک رسانه کره‌ای اخیرا گزارش کرده است که سامسونگ توانسته است مشکلاتی را که برای نمایشگر Fold پیش آمده برطرف کرده است.

در طرف مقابل، هوآوی هنگام معرفی جدیدترین گوشی خود، Nova 5 اعلام کرد که قرار است یک گوشی هوشمند تاشو ساخت این شرکت با نام Mate X در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود. به نظر می‌رسد تأخیر‌هایی که در آزمایش این گوشی در زندگی واقعی صورت می‌گیرد تا کارایی نمایشگر آن مورد آزمایش قرار گیرد و مشکلاتی مانند گوشی هوشمند سامسونگ داشته باشد به دلیل ترس نباشد بلکه به دلیل آزمایش کردن این گوشی با فناوری 5G است و قرار است تکلیف این شرکت با ممنوعیت فعالیت آن با سرویس‌های گوگل مشخص شود.

گزارش جدید از شرکت هوآوی حاکی از این است که این شرکت چینی آخرین موانع را از راه یک گوشی با نام رمز TAH-AN00 که نشان‌دهنده Mate X است، برداشته است و این مانع مهم دریافت مجوز دسترسی به اینترنت از وزارت اطلاعات چین است. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که اداره کاخ سفید در زمان عرضه مهلت مقرر در اواسط ماه آگوست، ممنوعیت‌هایی را که برای تأمین‌کنندگان هوآوی تحمیل کرده بود، سبک‌تر می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم به خوبی ببینیم که هوآوی اولین تلفن همراه هوشمند تاشو را در جهان به صورت انبوه تولید می‌کند.


بیشتر بخوانید: محافظ صفحه نمایش پیکسل ۴، راز بریدگی آن را فاش می‌کند +تصاویر


با توجه به صحبت‌های مدیران هوآوی طرفداران این شرکت انتظار داشتند که این گوشی در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ معرفی و در خرداد ۱۳۹۸ به صورت رسمی عرضه شود. ولی به دلیل مشکلات به وجود آمده برای هوآوی معرفی این گوشی با تاخیر مواجه شده و سرانجام در روز‌های اخیر معرفی گردید.

انتهای پیام/

هوآوی سامسونگ را شکست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار