جانشین رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۲ محله پایتخت

سردار هداوند از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۳۵۲ محله پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پلیس پایتخت اظهار کرد: زمان اعلام اخباری به پلیس مبنی بر اقدام به خودکشی، علاوه بر حضور تیم‌های گشت انتظامی، کارشناس و مددکار پلیس نیز در محل حادثه حاضر شده و کار روانشناسی برای انصراف فرد از خودکشی را انجام می‌دهند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در صورت نجات یا انصراف فرد از اقدام به خودکشی، وی به کلانتری انتقال یافته و روانشناسان و مددکاران انتظامی به صحبت با آن شخص پرداخته و علل انجام این اقدام وی را بررسی می‌کنند.

او تصریح کرد: همچنین از خانواده وی دعوت به عمل آمده و مددکاران در زمینه بازیابی روحیه آن‌ها تلاش می‌کنند.

این مقام انتظامی همچنین درباره تأمین نظم و امنیت پنجمین انتخابات شورایاری‌ها شهر تهران نیز گفت: روز جمعه این انتخابات در ۳۵۲ محله تهران برگزار می‌شود که نیرو‌های کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری وظیفه تأمین امنیت برگزاری این انتخابات را عهده‌دار هستند.

او خاطرنشان کرد: همچنین از تیم‌های پلیس‌های تخصصی مانند آگاهی، موادمخدر، امنیت، راهور و فتا نیز برای تأمین امنیت این انتخابات استفاده خواهد شد.

به گفته سردار هداوند، نیرو‌های انتظامی در ستادمرکزی، تمام شعب اخذرأی و سایر اماکن مرتبط با انتخابات مستقر شده و مأموریت آن‌ها تا پایان شمارش آرا و تحویل صندوق‌های رأی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار