دولت و سپاه برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تعامل خوبی دارند

معاون وزیر کشور گفت: علی‌رغم تحریم‌ها تعامل و هم‌افزایی بین دولت و سپاه تمام معادلات دشمنان را بر هم زده و برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی دوران طلایی را تجربه می‌کنیم.

دولت و سپاه برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تعامل خوبی دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشورپیش‌از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از ۴۵۰۰ پروژه زودبازده و عام‌المنفعه که به‌صورت همزمان در روستای پایگلان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در این شرایط کشور نشان از عزم سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم است.

وی با قدردانی از حضور و همکاری شبانه‌روزی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان افزود: در حادثه سیل فروردین‌ماه امسال یکصد و ۷۰ هزار واحد مسکونی در کشور تخریب شد که امیدواریم با اجرای پروژه‌ها مشکل مردم هرچه زودتر برطرف شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود تصریح کرد: علی‌رغم جنگ اقتصادی، فشار‌ها و تحریم‌ها «تعامل و هم‌افزایی بین دولت و سپاه» تمام معادلات دشمنان را بر هم زده و حقیقتاً دوران طلایی را تجربه کرده و پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی به‌خوبی اجرا می‌شود. وی توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق مختلف را از یکی از سیاست‌های وزارت کشور عنوان کرد و گفت: تلاش بر این است که زیرساخت‌ها را در شهر‌های کوچک و مناطق روستایی توسعه و ارتقا دهیم.

جمالی‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که اجرای این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات قابل توجهی است.

انتهای پیام/ز

تعامل خوب سپاه و وزارت کشور در پیشبرد پروژه های عمرانی

برچسب ها: وزارت کشور ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی خدادادی
۱۹:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام هر ماه یک سردار از ایران عزیز ارتقاع درجه می شود ایا کسی نیست که به داد دل این همه بسیجی شود چرا 12 سال بسیجی در نیروی انتظامی بو دم اخر کار وامنیت در خراسان برقرار شد گفتند خوش امدید چرا کسی جوابگو نیست