روستا‌های حاشیه سد معشوره لرستان باید منتقل شوند

فرماندار سلسله گفت: لازم است که روستا‌های حاشیه سد معشوره این شهرستان جانمایی و به مکان ایمن و با ضریب امنیت بالا منتقل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شریف خسروی فرماندار سلسله تاکید کرد: لازم است که روستا‌های حاشیه سد معشوره این شهرستان جانمایی و به مکان ایمن و با ضریب امنیت بالا منتقل شوند.

 خسروی  در نشست با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده ستاد بازسازی معین شهرستان با اشاره به روستا‌های حاشیه سد معشوره و لزوم جانمایی مکانی مشترک برای اهالی این روستاها، اظهار داشت: با توجه به خطر‌هایی که اهالی این روستا‌ها با آن درگیر هستند و هیچ‌گونه تسهیلات مقاوم سازی و خدماتی به ساکنان آن‌ها ارائه نمی‌شود لازم است که اهالی این روستا‌ها به مکان امن دیگری منتقل شوند.

او ادامه داد: مکان جدید باید ضمن دسترسی به زیرساخت‌ها، کمترین فاصله را با مزارع روستاییان داشته و قابلیت درآمدزایی برای اهالی نیز به همراه داشته باشد.

فرماندار سلسله با اشاره به تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده در شهرستان، عنوان کرد: گرچه فعالیت‌هایتان قابل قدردانی است، اما باید پاسدار منافع بیت المال باشید و با افزودن چاشنی تدبیر در فعالیت‌هایتان، به گونه‌ای عمل کنید که اعتراض مردمی نیز به حداقل برسد.

خسروی بیان کرد: تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده فرصتی برای نوسازی واحد‌هایی است که بیشترین خسارت‌ها را در جریان سیل دیده‌اند لذا باید تلاش شود که حق شهروندان خسارت دیده ضایع نشود و این تسهیلات شامل کسانی شود که بیشترین استحقاق را دارند.

انتهای پیام/ر

انتقال روستا‌های حاشیه سد معشوره لرستان در آینده

برچسب ها: بنیاد مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.