عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت از ۲۰ مرداد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: عرضه بنزین به خودرو‌ها و موتور سیکلت ها از ۲۰ مرداد فقط با کارت هوشمند سوخت ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی با بیان اینکه از ۲۰ مرداد الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز می شود به مالکین خودرو‌ها وموتورسیکلت‌ها توصیه کرد برای اطمینان ازصحت عملکرد کارت سوخت خود در مراجعه به جایگاه‌ها برای سوختگیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

وی افزود: هدف اصلی استفاده از کارت سوخت شخصی، نظارت ومدیریت بر مصرف بنزین وجلوگیری از سوء استفاده از کارت‌های سوخت شخصی است.

مدیر منطقه فارس ادامه داد: کسانی که کارت سوخت نداشتند و از طریق «دولت همراه» کارت بانکی معرفی کرده بودند تا به جای کارت سوخت استفاده کنندو یا ازطریق دفاتر پلیس +۱۰ درخواست داده اند به زودی کارت سوخت آن‌ها تولید و به درب منازل ارسال می‌شود.

بنی کریمی با اشاره به اینکه در خصوص کارت‌های سوخت تولید شده المثنی و یا خودرو‌های نوشماره ۴ رقم سمت راست شماره ملی مالک خودرو‌ها بعنوان رمز کارت سوخت بعنوان پیش فرض در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: در مواردی که مالکین خودرو رمز کارت هوشمند سوخت خودرا فراموش کرده اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی ومالکیت خودرو به نزدیک‌ترین مرکز بازیابی رمز مستقر در نواحی ۱۶ گانه شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی منطقه فارس مراجعه و نسبت به رمزگشایی کارت سوخت اقدام کنند. ضمنا شماره تماس مرکز پاسخگویی وارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه راهنمایی‌های لازم در این خصوص است.

به گفته وی، عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

این مقام مسئول در خصوص زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح، گفت: سامانه هوشمند سوخت هیچ گاه جمع آوری نشد وبستر نرم افزاری و سخت افزاری آن در جایگاه‌های سوخت فراهم است و هیچ مشکلی در جایگاه‌ها وجود ندارد.
انتهای پیام/م

جزئیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی

برچسب ها: نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار