افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌های استان اردبیل

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بر افزایش انضباط ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی که میهمان ویژه ششمین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بود از برگزاری مرتب و منظم این جلسه در استان قدردانی کرد و گفت:علاوه بر انضباط ترافیکی، نظارت و کنترل ویژه‌ای نیز باید بر انحراف به چپ، سبقت و سرعت‌های غیرمجاز در جاده‌های استان انجام شود.

وی افزود: در گذشته میزان تصادفات در جاده‌های استان کم بود، ولی در سال‌های اخیر سوانح بیشتر شده و نگرانی مردم را بیشتر کرده است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، فرهنگ سازی توسط رسانه‌ها و مشارکت همه دستگاه‌ها شاهد کاهش این اتفاقات تلخ باشیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های این استان تصمیم اساسی گرفته شود، تصریح کرد: راهکار اصلی این مشکل احداث بزرگراه و اصلاح جاده‌ها است که برای حل این مهم نیازمند عزم جدی همه مسئولان هستیم.

آدم نژاد قابلیت‌های گرشگری و تاریخی استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به ورود میلیون‌ها مسافر به استان تصمیم گرفته شد تا نظارت و کنترل بیشتری بر نحوه رانندگی و تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه در کنار اصلاح و احداث راه‌ها می‌بایست تغییرات اساسی در رفتار رانندگی مردم و مدیریت اورژانش و هلال احمر صورت گیرد، گفت: یک تیم کارشناسی مجرب و متخصص باید برای بررسی بیشتر علت وقوع تصادفات جاد‌های تشکیل شود تا این معضل آسیب شناسی شده و نسبت به رفع آن برنامه ریزی و اقدام شود.

انتهای پیام/ح

رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های  در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.